„10-11 czerwca 2013 r. uczniowie klas: 2a, 1r, 1a, 2f. wraz z Panią Małgorzatą Skawińską i Dorotą Nawrot udali się na wycieczkę w Pieniny.

GALERIA

W poniedziałek o godz. 6.00 wyruszyliśmy w podróż, ok. 11 dotarliśmy na miejsce. Po zakwaterowaniu w pięknym pensjonacie wyjechaliśmy w trasę aby zwiedzać okolicę. Tego dnia maszerowaliśmy wzdłuż Wąwozu Homole, następnie Przełęczą pod Wysoką ,dalej granicą państwa w stronę Palenicy aż do Szczawnicy. Podziwialiśmy piękne widoki. Po kolacji i krótkim odpoczynku rozpaliliśmy grilla.

Drugiego dnia po śniadaniu udaliśmy się do Szczawnicy, gdzie wypożyczyliśmy rowery aby udać się w trasę wzdłuż Dunajca aż na Słowację do Czerwonego Klasztoru. Podziwialiśmy piękne widoki  i cuda natury. Następnie zwiedzaliśmy Uzdrowisko i Pijalnię Wód w Szczawnicy.

Tego dnia nadszedł też czas powrotu. Wszyscy zmęczeni, ale bardzo zadowoleni wróciliśmy do domów.”

Ewelina

„W dniach 10-11-czerwca 2013 r. udaliśmy się na wycieczkę w malownicze Pieniny.

W pierwszym dniu podążaliśmy Wąwozem Homole, gdzie słuchaliśmy  wspaniałego śpiewu ptaków. Następnie udaliśmy się do przełęczy pod Wysoką, trasą widokową, zobaczyliśmy zaśnieżone Tatry. Niebieskim szlakiem doszliśmy na Palenicę i dalej do Szczawnicy.

W drugim dniu wybraliśmy się na wycieczkę rowerową wzdłuż Dunajca, oddychając świeżym, górskim powietrzem podziwialiśmy piękno natury. Niestety nadszedł koniec. Wycieczka była bardzo udana, nie obeszło się bez śmiechu, co łączyło się z dobrą zabawą. 11 czerwca, zmęczeni, pełni wrażeń i wiedzy przyrodniczej wróciliśmy do domu.”

Kasia

Jubileusz szkoły

e-Dziennik

Szkoła promująca zdrowie

Zalookaj do NAS :)

Poradnik EKONOMIKA

SWF file not found. Please check the path.